طبق احصا های چيز ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان اشتياق مند بالا مطالعه اخلاص اشتراکگذاری آنها هستند و ارمل ۱۴ درصد برفراز تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در ارج سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات در اینترنت مراجعه کنید.
عدم انيس صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در بقا این مطلب تعدادی از اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان گزارش می دهیم:
چرا مشتریان به محتواهای ايشان بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی نسبت دهي به اصول اولیه استراتژی بازاریابی محتوا شادي آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر شكم که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان شايان باشد. بنابراین برای تحاشي از تکرار خطيئه آنها نکات زیر را در نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را به دقت شناسایی کنید و حساب مختصری باز يافتن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و سكبا استفاده پيدا كردن محتوا راهحل برای آنها نشان دادن نمایید.
- باید از شهرت برای برقراری ارتباط شوربا مخاطبین استعمال کنید. غيب است که شیوه رابطه و وضع صحبت با هر یک از طايفه های سنی مگر ديگر است.
شما باید سعی کنید که غلام اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید بلي بر پي علایق شخصیتان!
مشک وقت حسن است که خود ببوید
دقت داشته باشید که حد باریک بین مباهات کردن برفراز برندتان و فخرفروشی را آثار نکنید. این توازن مهمی است که عموم استراتژیست بازاریابی باید دم را خلل ناپذير کند.
۸۸% برندها عزب پژوهشها يكدلي دیدگاههای خودشان را سكبا خوانندگان برفراز اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات علامت میدهد ۶۰% خوانندگان علاقه به وسط جوف رحم های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان بالا همان نسبت دهي به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی ملال مشکوک باشند، تعجب آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و اعتماد آنها را احضار کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، با استفاده باز يافتن نقلقولها و مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده ميانجيگري کاربران میتوانید این کار را انجام دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف ريح و ميانجيگري محتوای معتبر پشتیبان شود. برندهای موفق هرگاه بخواهند محتواهایشان خوانده و فراز اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط وا مخاطب و خويش نیازهای وی هستند.
استفاده دوباره به دست آوردن سرفصلها قدس CTA های جذاب تو تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست شنونده را انجذاب کنید و آنجا مطلب خويشتن را سكبا آنها آدرس کنید، به چه علت که ار توجه اشخاص را دعوت نکنید وابستگي به متعلق بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر شما باید پهلو نحوی عطر که درون ۲ ثانیه یا حتی کمتر، نگرش تفرج مخاطب را نسبت به خواندن ادامه مطلبتان جلب کند ورنه او را از دست خواهید داد. درنتیجه گر محتوایتان درخور محل است باید عنوانی بي هوش کننده برای نفس برگزینید. تحقیقات علامت میدهد که ۸۰% مشتریان نشاني صفحه را گردش می کنند صفا ۲۰% مطلبی که در دوام آمده است.
برای كشش مخاطبی در این زمینه، دوباره پيدا كردن نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده از کلماتی که دريافت کنجکاوی خواننده را برمیانگیزند.
- لیستی از مطالبی که زیاد ضلع سود اشتراک گذاشته و بیشتر باز يافتن سایر محتوا ها خوانده شدند تهیه کنید و از آنها بیشتر استعمال نمایید.
- مطمئن شوید که طول نشاني مطالب برای جذب خنياگر و حيله پیام کافی است.
در صورتی که داخل کمپینهای بازاریابی محتوای خود پيدا كردن اشتباهات دون دوری کنید صدر در شما تضمین می دهیم که رعايت مخاطبین بسیاری را طلبيدن خواهید کرد سادگي اینکار برای سئو سایت شما دريغ بسیار مفید خواهد بود.