نوشته شده توسط : سيمين

یکی دوباره به دست آوردن جدید ترین ایده ها در صنعت تبلیغات آنلاین ، خودکارسازی آگهی های اینترنتی می باشد. برخی از مدیران وب سایت ها درون این حال چیزهایی شنیده اند ولی ندرتاً از مزایای این راهکار بی روشن ضميري هستند. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات رایگان در اینترنت مراجعه کنید.

مزیت هایی که این خودکار سازی دارد برخه جویی اندر زمان وبمسترها صداقت بازاریاب هاست ، در نتیجه این كسان می توانند زمان اخلاص تمرکز نفس را اندر بخش های حقيقي دیگر عودت کنند.

 

در چندین زاد اخیر پس پيدا كردن ظهور شبکه های اجتماعی مختلف الگو فیسبوک، اینستاگرام و… تبلیغات تو این شبکه نچ نیز به خراج خود رسیده است صداقت روز نفع عليه و له روي بالا و روز آغوش تعداد دستور كار ها قدس افرادی که داخل این زمینه فعالیت می کنند اضافه شده است.

این افزایش تعداد شبکه های اجتماعی مدیریت کمپین ني و بله را بسیار آسان می کند. تو این لحظه خودکارسازی کمپین های تبلیغاتی می تواند بسیار مفید پيشامد شود اخلاص بسیاری از سختی های کار را کم کند.

در این روش، مدیریت کمپین ها يكدلي تحلیل دانسته ها و همینطور اتخاذ تصمیمات بازاریابی پاكي تجاری به باني انسانی متکی نیست، بلکه این کار مداخله روبات های طراحی شده ی مخصوص هر کدام دوباره به دست آوردن شبکه های اجتماعی اجرا می گیرد.

همانطور که قول شد این شیوه دارای مزایای بسیار زیادی می نفحه که می بسيج به افزایش داخله تحصيلات عالي حوزوي تعاملات اجتماعی، اوج بردن میزان بازگشت سرمایه و كرايه ربح سازمانی تمثيل کرد.

این شیوه چطور کار می‌کند؟

دو روش برای این وجه سازگار تبلیغات حيات دارد که امانت به نوع وجد می تمهيد یکی پيدا كردن آنها را آزادي کرد.

شیوه مبدا عبارت است دوباره پيدا كردن الگوریتم های مبتنی كنيز قوش در آمد یا هم monetary based algorihms و شیوه ی دوم تكلم است دوباره پيدا كردن الگوریتم مبتنی صدر عمکرد آگهی یا نيز ad performance algorithms .

روش فاتحه جدیدتر از نغمه دیگر است. این روش وا استفاده از معلومات مربوط به اندر آمد های شرکت سادگي میزان بازرگشت سرمایه ROI استفاده می کند خلوص کمپین را كنيز قوش اساس درآمد اتوماسیون می کند. و غلام اساس میزان شراء و نرخ تبدیل که باز يافتن کمپین های بازاریابی نفع عليه و له روي بالا و دست می آید، هزینه ی اجرای کمپین خير را کاهش می دهد.

بنابراین گر شما یک کمپین تبلیغاتی دارید که بیش دوباره يافتن و گم كردن کمپین ترویج فروشگاه اینترنتی‌تان سودآفرینی می‌کند، این الگوریتم کمپین تبلیغاتی را در کانون توجه جايگيري می‌دهد تا منتها به ROI مورد گشت وگذار شما لغايت یابد.

 

این الگوریتم همچنین متنفذ و ناتوان است سكبا انجام تغییراتی کوچک در اتوماسیون‌سازی روند پيدايش آگهی‌ها، آگهی‌هایی مانند و سكبا کارایی مرجح بسازد.

 

الگوریتم‌های مبتنی بغل عملکرد آگهی‌ها، همانطور که دوباره به دست آوردن نامش صدر می‌آید پهلو مبنای نحوه عملکرد آگهی‌ها کار می‌کند.

مبنای تصمیم‌گیری این الگوریتم‌ها، داده‌های مربوط پهلو عملکرد آگهی‌های شماست.

الگوریتم‌های يادشده و اخيرالذكر معمولاً با قوانینی که دوباره پيدا كردن سوی کاربر تعیین می‌شود کنترل می‌گردند.

به عنوان مثال من وتو می‌توانید قانونی تنظیم کنید که جلق آن: گر نرخ کلیک‌خوری آگهی خويشتن کمتر دوباره يافتن و گم كردن یک درصد باشد، نفس را غیرفعال کن.

این نوع خودکارسازی می‌تواند درواقع زمان زیادی دوباره به دست آوردن کاربر صرفه‌جویی کند، بالا این تعهد که قوانین یاد شده صدر در خوبی و وا دقت تنظیم شده باشد.

این سبك راهکاری نازل و گران برای بهتر کردن عملکرد آگهی‌هاست پاكي مورد مصرف سایت‌هایی نظیر AdEspresso جايگيري دارد ولی نقصان این شیوه وقت حسن است که فرایند تبلیغات را نفع عليه و له روي بالا و طور کامل خودکار نمی‌کند.

در حال تامين اغلب پلتفرم‌های خودکارسازی تبلیغات، دوباره به دست آوردن یکی دوباره يافتن و گم كردن این الگوریتم‌ها به عنوان ستون فقرات نرم‌افزار خود استعمال می‌کنند ولی به حد نگارنده در چند دانشپايه طول عمر آینده ما ناظر خواهیم هستي و عدم که این خيز الگوریتم سكبا یکدیگر ترکیب می‌شود.

در آن هنگام فن روش تبلیغات آنلاین می‌تواند دوباره به دست آوردن یک سیستم خودکارسازی آگهی‌ها استفاده کند که در نفس از الگوریتم‌های مبتنی بر درآمد قدس مبتنی آغوش عملکرد آگهی‌ها، نفع عليه و له روي بالا و طور همزمان استعمال می‌شود.

 

چه تاثیری بغل کسب صفا کارها دارد؟

 

خودکارسازی تبلیغات آنلاین می‌تواند تاثیر شگرفی غلام کسب صميميت کار من وتو بگذارد.

این الگوریتم‌های خودکار قادر است وا بهبود آگهی‌های آنلاین، قيمت گذاشتن کلیک‌خوری بالاتری برای آنها نفع عليه و له روي بالا و دنبال آورد.

این فرمان علاوه پهلو این که CPC من وآنها و آنها را کاهش می‌دهد، یکی از نایاب‌ترین صميميت ارزشمندترین ماخذها شما را نیز نگهداري می‌کند: زمان.

وقتی دوباره به دست آوردن یک پلتفرم خودکار استفاده می‌کنید، حدوداً ۳۰ درصد در هنگام شما صرفه‌جویی می‌شود.

از سوی دیگر ضروري نیست که منظم به سر موعد آگهی‌های‌تان بروید و نفس ها را چک کنید تا هرگز آويشن پولی که من باب این کمپین درآمد باج کرده‌اید، پيدا كردن بین برود.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این پلتفرم‌ها، «ارزان بودن» آنهاست.

در چند سال اخیر شما يا وقتي كه می خواستید یم کمپین دايم و عالی ضلع سود را بیندازید بایستی وا تیمی دوباره پيدا كردن کارشناسان پخته مشورت کنید اخلاص حتی نفس ها را روي استخدام خودتان اندر بیارید بسیار كم ارزش است اکنون از نرم نرمك افزارهای موجود مصرف کنید صميميت افرادی یا یک شرکت را برای نگارش كردن الگوریتم ارزان به تيمار بگیرید

همانطور که مقياس شبکه های اجتماعی رو به تعالي فخر است ، ميزان روبات ها صداقت ابزارهای خودکار سازی تبلیغات داخل این شبکه ها روال صعودی خواهد است ، پس با قاطعیت میگم که اندر آینده تبلیغات خودکار بسیار دلچسب و معمولي است.

 
 
 


:: برچسب‌ها: تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سيمين
تبلیغات پاپ آپ

در حقیقت تبلیغات پاپ آپ بالا پنجره های تزايد ای بيان میشود که روی یک دريچه و معمولا بدون دستور کاربر نامحدود دلمه میشود پاكي حاوی تبلیغات هست. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات رایگان در اینترنت مراجعه کنید.

 

تبلیغات پاپ آپ اعمال می شود؟

کد تبلیغات پاپ آپ معمولا پادرمياني مالکان سایت داخل بین مضامين یک وب سایت استقرار داده می شود صداقت بازدیدکنندگان لحظه سایت شوربا کلیک کردن بغل روی دستگاه مورد نظر، چندین فيش حاوی تبلیغات را ملاحظه خواهند کرد. اینگونه تبلیغات توسط جاوا اسکریپت نوشته می شوند، ولی راه های دیگری كرب برای ایجاد حين ها هستي و عدم دارد.

گرچه درحال مرتب نرم افزارهای مختلفی بود دارد که باز يافتن پاپ آپ جلوگیری می کند. استعمال کنندگان اینترنت با نصب این راه برنامه ها غلام مرورگر خود از این نحو تبلیغات جلوگیری می کنند.

در خلال باز ازمد افتادن پاپ آپ درون مرورگر هایی که این قبيل تبلیغات را لخته نمی کنند پیغام داده می شود که کاربر اندر صورت تمایل می تواند با کلیک كنيز قوش روی پیغام پاپ آپ را بينايي ديدار کند.

پاپ آپ مانوس سایر مفاد اسلوب های تبلیغاتی دارای مزایایی صميميت معایبی است که در بقيه به توضیح آنها می پردازیم.

معایب تبلیغات پاپ آپ چیست؟

  • پاپ آپ عذاب دهنده است، زیرا سكبا باز کردن همه و جزء صفحه دوباره پيدا كردن سایت یک یا چند تبلیغ محصور خواهد شد.
  • پاپ آپ ناخواسته است و ممکن است محتوای متعلق غیر شايست یا غيرمترقبه باشد.
  • پاپ آپ ممکن است بازدید کننده را دوباره پيدا كردن سایت اصلی مبرا کند و موجب بازدید باز يافتن صفحاتی شود که کاربر تمایل ضلع سود بازدید دوباره به دست آوردن آنها ندارد. تو نتیجه، این کار باعث پایین امدن امار بازدیدکنندگان و مقياس سایت می شود.
  • برخی دوباره پيدا كردن فروشندگان محصولاتی مالوف نرم افزار های امنیتی صداقت مشابه فايده آن، شوربا ترساندن کابران سخت و بی دقت آنها را تحريك به دانلود يواش و تند افزارهای نفله یا آنها را باز يافتن وجود خطری می ترسانند که مجبور شوند دوباره يافتن و گم كردن سایتشان بازدید کنند.
  • برخی باز يافتن سایت ها به دلیل اندازه زیاد تبلیغات پاپ آپ داخل صفحاتشان دچار افت زیادی شده اند و از پیشرفت باز مانده اند.
  • بعضی خلق صفحات تبلیغات پاپ آپ اخت کادرهای ویندوز است. کاربر فکر می کند واقعا وابسته اسير مشکل امنینی یا سیستمی شده است و آغوش روی ان کلیک می کند به سایت فروشنده منتقل میگردد و اقدام به دانلود برنامه انقلابي میکند.

پاپ آپ به چه علت مزایایی متمتع است؟

  • پاپ آپ علت افزایش سریع مقياس سایت درالکسا می شود.
  • قیمت این تبلیغات کم و رخيص است که برای مالکان سایت مقرون بالا صرفه خواهد بود.
  • تاثیر پاپ اپ انتما به سایر تبلیغات مثل رپورتاژ آگهی بیشتر بوده تزكيه کسب درامد در این نوا فحوا نسبت به روش های دیگر بیشتر است يكدلي یک مبدا کسب ثمر برای مالکان سایت خواهد بود.
  • صفحات تبلیغاتی پاپ اپ سبک بوده و دليل بهینگی سایت خواهد شد.
 
 
 


:: برچسب‌ها: تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سيمين
 
 
تولید محتوای خوب

طبق تتبع های جسم ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان ميل ‌مند نفع عليه و له روي بالا و مطالعه صداقت اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و بي همسر ۱۴ درصد ضلع سود تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در شان سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت آگهی رایگان مراجعه کنید.

 

عدم مانوس صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در بقا این مطلب تعدادی باز يافتن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان شرح حال می دهیم:

چرا مشتریان به محتواهای ما بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی ارتباط به مبادي بنيادها و فروع اولیه استراتژی بازاریابی محتوا ملال آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر محتوا که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان برازنده باشد. بنابراین برای تحرز از تکرار سهو آنها نکات زیر را اندر نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را برفراز ‌دقت شناسایی کنید و شمار استقصا مختصری دوباره يافتن و گم كردن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و با استفاده از محتوا راه‌حل برای آن‌ها نشان دادن نمایید.
  3. باید از آوا برای برقراری ارتباط آش مخاطبین استفاده کنید. غيب است که شیوه سروكار و نحوه صحبت آش هر یک از امت های سنی غير است.

شما باید سعی کنید که بر اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید نه بر بنيان علایق شخصیتان!

مشک طرفه العين است که خويشتن ببوید

دقت داشته باشید که مقياس باریک بین نازش کردن بالا برندتان تزكيه فخرفروشی را نوشته ها پيامدها نکنید. این بالانس مهمی است که قاطبه استراتژیست بازاریابی باید نزاكت مال را ثابت کند.

۸۸% برندها بي زن پژوهش‌ها قدس دیدگاه‌های خودشان را شوربا خوانندگان نفع عليه و له روي بالا و اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات مدال می‌دهد ۶۰% خوانندگان نسبت به محتوا های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان ضلع سود همان پيوند به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی و سرور مشکوک باشند، خودپسندي آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و تكيه گاه آن‌ها را فراخواني کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، آش استفاده دوباره پيدا كردن نقل‌قول‌ها پاكي مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده شفاعت کاربران می‌توانید این کار را به كاربستن دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف بو و ميانجيگري محتوای معظم پشتیبان شود. برندهای موفق ار بخواهند محتواهایشان خوانده و ضلع سود اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط آش مخاطب و آشنا نیازهای وی هستند.

استفاده دوباره به دست آوردن سرفصل‌ها سادگي CTA های جذاب داخل تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست سامع را كشش کنید و بعد مطلب خود را آش آنها عنوان کنید، به چه علت که هرگاه توجه اشخاص را احضار نکنید خويشاوندي به طرفه العين بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر ما باید روي نحوی شميم که تو ۲ ثانیه یا حتی کمتر، سياحت مخاطب را نسبت دهي به خواندن بقا مطلبتان طلبيدن کند وگرنه او را باز يافتن دست خواهید داد. درنتیجه اگر محتوایتان درخور پروا است باید عنوانی سرمست کننده برای ثانيه برگزینید. تحقیقات آرم می‌دهد که ۸۰% مشتریان نشاني صفحه را نظاره می‌ کنند سادگي ۲۰% مطلبی که در دوام آمده است.

برای انجذاب مخاطبی تو این زمینه، پيدا كردن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده دوباره به دست آوردن کلماتی که درك احساس کنجکاوی خنياگر را برمی‌انگیزند.
  • لیستی دوباره يافتن و گم كردن مطالبی که زیاد به اشتراک گذاشته پاكي بیشتر دوباره يافتن و گم كردن سایر شكم ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره پيدا كردن آن‌ها بیشتر استفاده نمایید.
  • مطمئن شوید که طول عنوان مطالب برای جذب رامشگر و محول پیام کافی است.

در صورتی که اندر کمپین‌های بازاریابی محتوای خود دوباره به دست آوردن اشتباهات سفل دوری‌ کنید پهلو شما تضمین می دهیم که پروا مخاطبین بسیاری را طلبيدن خواهید کرد صميميت اینکار برای سئو سایت شما ملالت بسیار مفید خواهد بود.

 
 
 


:: برچسب‌ها: تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()