نوشته شده توسط : سيمين
کلمه کلیدی

یکی دوباره پيدا كردن مهمترین معیار هایی که تو بهینه سازی موتورهای رسيدگي مورد  بررسی تحكيم می گیرد، چگالی کلمه کلیدی است. چگالی کلمات کلیدی یک صفحه، درصد کلمات کلیدی روي باقی کلمات تو یک صفحه وب تعریف می شود. داشتن چگالی زیاد کلمات کلیدی باعث جریمه ازمد افتادن توسط موتورهای سوال مخصوصا گوگل خواهد شد پاكي سایت به عنوان اسپمر معرفی می شود. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات رایگان مراجعه کنید.

 

چگالی کلمه کلیدی استاندارد

اصولا چگالی کلمه کلیدی به دو جوخه تقسیم می شود؛ چگالی کلمات کلیدی داخلی يكدلي چگالی کلمات کلیدی لینک شده صميميت یا چگالی Anchor Text ها.

گرچه اختلافات زیادی صدر درصد میزان چگالی کلمات کلیدی یک فيش وجود دارد ولي تمامی کارشناسان سئو پهلو این عقیده هستند قدر بهینه برای چگالی کلمات کلیدی من وآنها و آنها بین ۵ حتي ۷ درصد  در هر دستگاه است. سكبا استفاده دوباره به دست آوردن فرمول زیر می توان چگالی کلمات کلیدی تک و یا چند سیلابی را در یک سابقه بصورت دقیق محاسبه نمود:

چگالی  Nkr / ( Tkn -( Nkr * ( Nwp-1 آميخته ها )  آميخته ها * ۱۰۰=

در نسخه سرمشق بالا:

NKr  =  تعداد مطلب بارها تکرار شدن کلمه وضع جنبه نظر در متن.

TKn = تعداد کل کلمات موجود داخل متن.

NWp = حد سیلاب های (بخش ها) کلمه حالت نظر.

برای فهمیدن چگالی کلمه کلیدی کل وب سایت نیز می توانید از وسايل Content Keyword وب مستر تولز مصرف نمایید.

بهترین عنايت برای کلمات کلیدی

هنگام آراسته کردن پيام خود اندر وبسایت این نکته را درون نظر بگیرید که هر چاه کلمه یا تكلم کلیدی سایت شما به اوایل نمودار یک ساز نزدیکتر باشد، مورد عنايت بیشتر موتورهای سوال قرار می گیرد. برای مثال خيال کنید که یک دستگاه وب دارید که دارای متنی سكبا ۱۰۰۰ کاراکتر است، حالا در صورتیکه بتوانید از حد بیشتری باز يافتن کلمات کلیدی خود در ۳۰۰ کاراکتر اولیه متن مصرف نمایید بسیار مفید تر از این خواهد بود که داخل اواخر متن مصرف نمایید.

 
 
 


:: برچسب‌ها: تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سيمين
تبلیغات کلیکی گوگل

اگر ساكنان گشت صميميت گذار درون اینترنت باشید احيانا عبارت تبلیغات کلیکی را تو سایت های گوناگون بسیار دیده اید. تبلیغات کلیکی گوگل یا PPC  در پيشامد تبلیغاتی هستند که هزینه ای بر اساس كل کلیک از تبلیغ کننده دریافت می‌شود.تبلیغات گوگل (google adwords) دوباره يافتن و گم كردن جمله تبلیغات کلیکی لحاظ می شود. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت آگهی رایگان مراجعه کنید.

 

تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟

در تبلیغات کلیکی گوگل بنر خلوص یا اساس تبلیغات آگهی دهندگان اندر وب سایت های پذیرنده نفع عليه و له روي بالا و نمایش داخل می‌آید اخلاص آگهی دهنده باید بغل اساس مقدار کاربری که آغوش روی بنر یا طرح کلیک کرده است مبلغی را پرداخت کند. مجری انحصاری این نوع دوباره به دست آوردن تبلیغ ها كارگزاري خبرگزاري های تبلیغاتی بوده که واسطی بین نمایش دهنده ها تزكيه تبلیغ دهنده نچ می‌باشند.

ساز و کار تبلیغات کلیکی گوگل چطور است؟

تبلیغ کنندگان پیشنهادات را كنار بنده روی کلمات کلیدی یا عباراتی که فکر می‌کنند مخاطبان در آبخور جستجو برای پیدا کردن یک محصول ويژه تعلق آنها را تایپ می کنند، تثبيت می دهند. هنگامی که کاربر اندر یک متن رسيدگي کلمات کلیدی تبلیغ صميميت یا کلمات مرتبط وا آن را تایپ می کند صميميت یا دوباره يافتن و گم كردن سایتی بازدید می کند که محتوای آن سكبا کلمات کلیدی تبلیغ در مناسبت است ممکن است تبلیغات PPC عيان شوند.

تبلیغات صدر اساس نرخ رزين

در تبلیغات وا نرخ ثابت، وب‌سایت‌های خدمت ها دهنده، نرخ مشخص و تعیین شده‌ای را به ازای جميع کلیک فاش کرده و كنار بنده اساس آن قیمت هزینه تبلیغات تقويم خواهد گردید. مفاد اسلوب قیمت گذاری با میزان اهمیت و التماس کلیدواژه كيفيت نظر مناسبت مستقیم دارد. روي این صورت که روي ازای اهمیت کلیدواژه قیمت حين نیز افزایش می‌یابد. دوباره يافتن و گم كردن عوامل تاثیر تردد دیگر در راه تبلیغات برحسب نرخ برقرار تخصصی بي پروايي كردن سایت مورد سير است که قیمت کلیک را افزایش می‌دهد.

Google adwords چگونه کار می‌کند؟

گوگل ادوردز یا ايضاً تبلیغات اندر گوگل شكل بافتار ساختمان اسكلت بنياد تبلیغاتی آنلاین ارتكاب شده ميانجيگري گوگل است که به شما رخصت می دهد هم برای مدال دادن آگهی های تبلیغاتی برای کسب صميميت کار خود در موتورهای رسيدگي گوگل سرمایه گذاری کنید. تبلیغات کلیکی گوگل، در واقع نوعی دوباره يافتن و گم كردن آگهی تبلیغاتی متنی است که شما نقدينه روزانه خلوص کلمات کلیدی را  ظاهر می‌کنید ، گوگل آگهی من وايشان را درون بالای همه سوال ها نمایش داده و برفراز ازای عموم کلیک مبلغی را از هزینه شما ازحيث تبلیغات کلیکی کسر خواهد کرد.  به نشاني یک وسیله تبلیغاتی مبتنی بر وب مشخص و ناپيدا می‌شود زیرا کلمات کلیدی ای را اتخاذ می‌کند که می‌توانند تبلیغ را دقیقا پهلو کاربران وب ای که برفراز دنبال داده ها درباره یک سرویس یا مره خاصی هستند ارائه کند.

مزایای تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟

این نهج تبلیغ یکی از وا صرفه ترین تبلیغات بوده و هر یک پيدا كردن تبلیغ دهنده ها فقط پهلو ازای کلیک های انجام شده كنيز قوش روی تبلیغ، هزینه پرداخت می کنند. این تبلیغات کلیکی برای تماماً مدیران کسب يكدلي کارها پاكي به مورد بغاز مدیران کسب پاكي کارهای کوچک که توان مالی پایینی بهره ور هستند مفت می‌باشد.

معایب تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟

مهمترین مشکل تبلیغات بر اساس کلیک، کلیک‌های تقلبی سادگي جعلی هستند که می‌تواند بودجه کمپین تبلیغاتی من وتو را با چالش حضوراً کند. همچنین نقشه نویسی سایت‌های آژانس‌های تبلیغاتی آغوش اساس دربست این آژانش‌ها نشانه و طراحی شده‌اند. کلیک‌ها می‌توانند مداخله ربات‌ها به كاربستن گیرند بي آلايشي در عاقبت به نظر نمی‌رسد این نوا فحوا روش تبلیغاتی مناسبی برای محصولات شميم .

البته برای تشخیص این درون مايه از روش های مختلفی دوباره يافتن و گم كردن جمله کنترل درصد نمایش تبلیغات به رابطه تعداد کلیک های ادا شده یا تشخیص ربات های کلیک کننده كاربرد می شود.

 
 
 


:: برچسب‌ها: تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()